Bemutatkozás

Sziasztok!

Alexandra vagyok Helsinkiből.
Engem mindig is nagyon vonzott az asztrológia és az ezotéria. Gyerekkoromtól kezdve az intuíciómat próbáltam követni. Tiniként a divattervezés volt a nagy vágy, így középsuliba ruhaiparin végeztem. De nem igazán ez volt az én utam. Évekkel később, amikor kiköltöztem Finnországba (ez történt immáron 8 éve), akkor jött egy lehetőség, hogy tanulhatok nyugati asztrológiát. Online magán képzésben vágtam bele. Bármennyire is érdekelt, nekem nehezen érthetőnek tűnt. Aztán találtam rá a kínai asztrológiára 4 éve. Rögtön tudtam, hogy ez az én utam. Nagy Melinda asztrológus online tanfolyamát végeztem el. Ezúton is nagyon hálás vagyok a lehetőségért és azért a sok munkáért! Később elvégeztem egy finn vállalkozási iskolát, így nem volt más hátra mint előre, vállalkozást csinálni. Így született meg az én kis asztrológiai vállalkozásom.


Ha szeretnél megismerkedni a kínai asztrológiával, 3 lehetőség közül választhatsz: 

  • Személyiség elemzés: Mindenki kíváncsi arra, hogy milyen rejtett képességei vannak, milyen erősségei, lehetőségei. Mikre kell oda figyelnie, hogyan tudná jobbá tenni emberi kapcsolatait vagy éppen jobban megérteni, hogy mi miért történik az életében. 
  • Párkapcsolati elemzés: Az egyik legfontosabb dolog az életünkben a párkapcsolatunk. Szeretnénk tudni, hogy mennyire működünk együtt jól, ha problémák merülnek fel a kapcsolatban, akkor azokat hogyan tudjuk orvosolni. És persze szeretnénk tudni párunk mozgató rugóit, mit miért csinál, reagál úgy, ahogy. Ennél az elemzésnél 2 horoszkóp kerül összevetésre.
  • Éves előrejelzés: Ennél egy átfogó képet kaphatunk az elkövetkezendő évről. Mik várhatóak az évben ránk vonatkozóan, mikre tudunk előre felkészülni.

Érdekelnek az erősségeid, hogy miben tudsz fejlődni, a lehetőségeid és nem mellesleg emberi kapcsolataid, írj bátran az alexandra.rito23@gmail.com címre. Mivel Finnországban élek, így emailben, pdf formátumban küldöm az elkészült elemzéseket.


Megjegyzések